آیا شما هم سوالی دارید ؟
سوالات را مرور کنید و یا از ما سوال خود را بپرسید.
لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ مورد نظرتان را پیدا نکردید، سوال خودتان را مطرح کنید،
ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
سوالات متداول
برای انجام سفارش خود، شما ملزم به باز کردن حساب کاربری میباشید. شما می توانید در حساب کاربریتان وضعیت سفارش خود، جزئیات سفارشات قبلی، کالاهای برگشتی، رسیدهای مالی، آدرسها و اطلاعات شخصی، تخفیف ها، اعلانها و لیست علاقمندیهای خود را مشاهده کنید.
در بخش ورود به حساب، بر روی “رمز عبور خود را فراموش کرده اید” کلیک کنید، سپس از شما درخواست میشود که آدرس ایمیل خود را وارد کرده تا لینک بازیابی کلمه عبور برای شما فرستاده شود.
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
روشهای متفاوتی برای پرداخت وجه سفارش وجود دارد که به شرح ذیل میباشد:
پرداخت وجه نقدی در زمان دریافت کالا: این روش پرداخت ویژه شهر تهران و نحوه حمل انتخابی آن تنها توسط پیک امکان پذیر میباشد.
پرداخت از طریق کارت به کارت: شما همچنین میتوانید وجه خود را از طریق کارت خود به کارت ما انتقال دهید، جزئیات انتقال از طریق کارت در ایمیل تاییدیه سفارش برای شما ارسال خواهد شد.
پرداخت اینترنتی با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب: پس از نهایی کردن سبد خرید، به طور اتوماتیک به درگاه پرداخت اتوماتیک بانک هدایت خواهید شد. استفاده از کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب در این درگاه امکان پذیر است. (برای استفاده از این روش پرداخت، نیاز به رمز دوم پویا دارید که باید برای کارت بانکی خود از قبل فعال کرده باشید)
خیر. پرداخت قبل از ارسال از طریق درگاه بانکی سایت و بصورت کارت به کارت امکان پذیر است.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
بله، لطفا به قسمت راهنمای خرید برای توضیح بیشتر در این زمینه مراجعه نمایید. اگر در هنگام پرداخت سفارش، زمان تحویل مشخصی از طرف مشتری در قسمت توضیحات ویژه تعیین شده باشد، چترنگ تمام تلاش خود را برای انجام درخواست مشتری خواهد کرد.
ما در حد امکان زمانهای تحویل ذکر شده در وبسایت را رعایت میکنیم. با این حال در بعضی مواقع دیرکرد یا گم شدن بسته توسط شرکتهای حمل و نقل اتفاق میافتد. اگر احیانا بسته خود را در چارچوب زمانی مشخص شده دریافت نکردید، ما پیگیریهای لازم را با شرکت حامل انجام خواهیم داد.
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.
بله. شما می توانید به صورت حضوری به دفتر بردگیم بازی (چترنگ) مراجعه کرده و بازی مدنظر خود را دریافت کنید.
بله. شما می توانید پس از ثبت اطلاعات به صورت تلفنی توسط پشتیبان های فروش ما ، کالای مدنظر خود را سفارش داده و پس از دریافت شماره کارت و پرداخت هزینه سفارش سفارش خود را دریافت کنید.
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده میتوانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
بردگیم بازی چندین روش تحویل برای مشتریان خود ارائه میدهد:
✅حمل با پیک (ویژه شهر تهران): اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما ۱ تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه به آدرس ذکر شده تحویل داده میشود .
✅شرکت پست (حمل عادی): اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما ۱ تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه تحویل پست میگردد . چارچوب زمانی مشخصی برای این روش تحویل وجود ندارد.
✅شرکت پست (حمل پیشتاز): اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما ۱ تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه تحویل پست میگردد . شرکت پست بسته را تا حد اکثر ۵ روز کاری پس از ارسال تحویل مینماید.
✅پست آرامکس: اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، سفارش شما ۱ تا ۲ روز کاری پس از دریافت وجه تحویل شرکت پستی آرامکس میگردد. شرکت آرامکس بسته را تا حد اکثر ۳ روز کاری پس از ارسال تحویل مینماید.