بازی کارتهای ضد بشریت
یک بازی کارتی خاص و متفاوت برای بزرگسالهاست که قراره دورهمیهاتونرو به یک شوخی طولانی و پر ماجرا تبدیل کنه! فقط حواستون باشه که این بازی برای افراد زیر 16 سال مناسب نیست.
اجزای بازی
- 400 کارت محموعا.
- 100 کارت سیاه (سوالات و جملههای ناقص)
- 300 کارت سفید (جوابهای باحال و غیرمنتظره)
آماده سازی
دور هم جمع بشید: این بازی برای 4 تا 10 نفر مناسبه. (هرچی بیشتر، بهتر!). تعداد کارت سفید مشخص شده رو به هر بازیکن بدیدوپ و بازی رو رسما شروع کنید.
شروع و روند بازی
یک داور انتخاب کنید. داور یک کارت سیاه رو میکشه و سوال یا جمله ناقص رو میخونه. بقیه با یک کارت سفید به پشت جوری که داور نفهمه هر کارت از کیه رو از دستشون جواب میدن. داور در ابتدا جوابها رو میخونه و بعد بهترین و خندهدار ترین جواب رو انتخاب میکنه. صاحب اون کارت یک امتیاز میگیره. برای اهدای امتیاز میتونید کارت سیاه سوال رو به پشت به بازیکن بدید.
امتیازدهی
پایان بازی توافقی هستش. میتونید تا زمانی که بهتون خوش میگذره بازی رو ادامه بدید یا مقدار امتیازی رو برای برد و پایان بازی مشخص کنید.









نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.